.

Som prc ALLAAA har sett så är jag verkligen ingen bloggar, de kan hända de stunder då jag inte änns tänker på att jag har en blogg och glömmer bort de! jag tänker inte skriva och tala om att jag ska skärpa mig för de tänker jag inte göra, alla ser redan hur de har gott. jag har inga bilder, de är bara för jag tar aldrig bilder med kompisar och så, de är dom som alltid gör de. men ajja, jag tänker iaf inte säga att jag ska sluta blgga helt för det tänker jag inte häller göra, nu kanske alla tänker: de borde du göra, du ör sämst på att blogga.
men de skiter jag i och sköter mitt eget, jag bryr mig inte om vad alla säger (inte om allt, bara vissa saker). 
Deä r klart att jag måste bry mig och saker och de r klart att jag gör! 
Mitt sportlov har också vatt ett helvete!  BOKSTAVLIGEN!
Jag har verkligen inte gjort ett skit! De ända som jag tycker är att göra nått är väl att jag fäga håret igår och ska slinga de idag. Annars har jag bara varit hemma och dött varenda dag!
har tänkt lite på Marcus och Viktor också, hoppas jag träffar dom på lovet, de va så längesen! De är inte OK!
kommer ihåg i sommras då vi va i äh och träffa dom, då jag och Ellinor blev skjutsade på cyklarna av dom och stack hem till dom och vi satt med deras valpar (massor) och vi spela fotboll i trädgården, vi a inne, vi gjorde massor, var roligare, mysigare än de låter, mkt!  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0