.

Saker jag har sagt mycket i denna bloggen kan jag säga att en av de är att jag alltid vill bli bättre på att blogga och ska ha fin blogg och såndära. men de kan jag bara säga : amelia, dröm om ! jag är världens sämsta och kommer aldrig lyckas att ha en bra blogg. De händer mycket i mitt liv och de är mycket, men ändå känns de inte som att jag har något att skriva i bloggen, ändå borde de vara jätte mkt, men sen om man har ett sånt minne som jag har, de är en annan sak.. De är mycket jag vill förändra i mitt liv, men de är nog många som vill .. jag vill ha en systemkamera och kunna fotta mkt och få massor med bilder. jag vill kunna '' resa '' med vänner, runt i sverige och inte vara i skåne. de skulle vara jätte roligt och hitta på nya saker än samma varenda gång .. jag vill shoppa JÄTTE mkt så att jag kan få jätte många fina kläder, de behöver jag verkligen ! jag skulle vilka trolla x) så att jag kan få fint hår , och att jag kan ändra så att jag kan se bra ut ;p jag vill till malmö ! detta var lite sånt . hejdå .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0