:P



ChaCha . Då va jag Tiiep
inne på bloggen
igen , de e bara en sak
jag vill sä och d e
``Djupfryst Människa ´´
HaHa... jag kolla på ett
pogram med min ÄLSKADE
Mercie och becci och då
va de en tjej som hade
speciella krafter och då
tog hon sina krafter mot
en annan tjej och då blev
hon tjejen ``djupfryst´´
de e inte så kul när man
läser såhär men ni missa
vekligen något . Vi
hade d fedt kuul! Vi åt
Pizza (extra allt xD)
fedt gott . och JA de
gick bra att dela bitarna . xD.
De va såhär att jag skulle äta
hemma gjord pizza hon Becci
för någon vecka sen
och då och då var de en hård
kan som jag då skulle försöka
dela , jag ville inte ta i
förmkt för jag ville inte repa talriken .
Och då försökte jag om och om
igen att dela den förbasckade kanten .
De gick inte xD.
Helt plöttsligt så började Becci
GAPSKRATTA och då började
såklart jag oxå att GAPSKRATTA .
Och de blev värsta kaoset
vid matbordet. Nästan hela Beccis
familj satt vid matbordet xD.
Vi skrattade och skrattade
till slut så hostade Becci
pappa bestämmt och vi blev
tysta (EN LITEN STUND))
de va inte länge vi kunde va tysta .
Och då började vi igen xD
sen tog jag i lite till och DÅ gick de xD
DE VA PINSAMT xDxDHiHi...
Beccis pappa e LÄSKIG!


Kommentarer
Postat av: matilda

ursäkta, men förstår du själv hur det du skrev ser ut? chacha, tiieeep, fedt.

jag tycker synd om dej. hur gammal kan du vara? 12-13 kanske. men förihelvete ta en titt på dej själv, ditt tuperade hår och djupa urringning. tycker du inte att det är något fel med det? du kommer se tillbaka på dej själv om några år och skämmas. snälla, jag försöker bara hjälpa dej ut ur ditt pinsamma beteende. tvätta bort sminket, sluta tupera håret och kom ner på jorden igen

2009-11-28 @ 20:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0