MATTE I SKOLAN :(



ChaCha! Va i plugget idag:( mådde illa på matte lektionen pgr  av läraren . de va såhär: jag gick in på lektionen och räkna några tal. jag fasnade på ett tal och behövde hjälp .Jag räckte upp handren och kalla . Läraren kom och skulle hjälpa mej. Hon pratade med mej med sin jävligt äckliga andedreckt. Jag höll serigöst på att spy! Mitt i  lektionen så gick jag ut får att dricka och bli av med mitt illa mående . Jag satt mej på en bänk och pratade med kompisar som hade gått ut för dom pallade inte va där inne längre . Så vi satt och snacka sen hade mitt illa mående gått över lite så gick jag in för att räkna för att komma fram i boken så behövde jag hjälp IGEN :(:) så kom läraren igen :( ja de var samma då. Jag började må skit illa så jag gick ut för att dricka och sen STOG jag och snackade men kompisar :) sen gick jag in och då slutade vi !! lärarens feeel :( xD ! lärarens andedräckt luktar dött lik! (JAG SKOJAR INTE!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0