.

Idag så är de träning och typ spelarmöte, skoj!
men först ska jag sticka till hbg och köpa lite saker. sen på fredag ska jag samma sak fast
då åker jag med pappa, :) För idag åker ja med mamma.. jag VET att de absolut inte e kul att
åka med sina föräldrar och de gör jag igentligen inte , men nu gör jag de för att dom ska betala :d
hehe.. typ de jag ska köpa idag och då med pappa vill jag inte betala själv.

De blir nog lite stressigt idag för klockan är 13.54 och min träning börjar kl. 17.00 och jag har inte
åkt ännu. Men jag tjatar på mamma att vi ska åka men då säger hon bara att hon ska fixa att annat.
typ städa och sånt shit :o Jag e typ färdig för att åka men de e ju såklart ingen annan -.-
Då kanske man hinner gå ut med hunden nu också, de behövs ju.. de får de nog bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0