.

Jag sitter här hos Sara och typ har de najs. Jag, Rebecka och Sara har sovit i tält inatt :D as mysikt :) eller ja , sova blev ju inte så mkt.. hehe .. vi somnade kl. 6 morrgonen. Fast jag INTe ville sova! Men Sara ville sova för att hon tyckte att hon bvaa tvungen för att hon hade träning dagen efter, Becci ville sova sör att hon sa att hon skulle va lite snäll mot sara.. menmen, ingen kunde va snäll mot mej! NÄHE! xd sova och sen låg jag där och skulle vänta på som i 2 timmar! för de va de ända dom skulle sova <3 jag skrev typ saker på saras och beccis mobiler :d Sen somna jag av att jag blev så uttråkad! xdxd på natten körde vi ''sannig eller konka'' HEHEHE! vi sa konka hela tiden för de va de roligastte. där måste man ju göra saker hah, så vi typ ringde folk hela natten och va litta kåta (i dom) på skoja! Den snacka vi med ALEXANDER i 4 TIMMAR! De var vår underhållning :DD meen han e as kul så de va ju kul xDxd hehhe.. INTE min mobil vi ringde ifrån :D:D:D:D DET VAR MIN MOBIL VI RINGDE IFRÅN !! jag offrade mig .. /sara the best (kunggren.devote.se) KOLLA IINTE! Skoja! :p Beccis ringde vi åsso lite ifrån. Så jag slapp att betala massa pengar på samtalet shalala! haha Nu sitter Becci och läser och Saraa fixar Beccis hår. Och jag sitter här och DÖR jag får PMS DAMP PÅ ALLT DENNA VECKAAAA! Skolan börjar imon -.-.-.-.-.-.-.-.--..-.- Ska bli kul imon.. men sen kan vi sluta igen! lust nu ÖS REGNAR DE och vi ska gå till bussen för att åka till Engelholm för att kolla hårerg till mej och becci :P nNAJS NJS! <3 men vi hörs snart igen, ha de bäst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0