<3

Idag e de LÖRDAG och HELA min hus har STRÖMMAVBROTT :O
De e melodifestivalen idag och jag bara MÅSTE kolla på de!
annars dör jag :) haha
Igentligen har jag inget viktigt att skriva om men ändå .. ELLER
JO !! STRÖMMAVBROTTET!! haha :)
De e ju viktigt tyckee aa :P
haha så prc att jag skriver kanske lite många smailisar ..
DE gillar vi !
eller vi och vi .. hmm .. JAG iaf haha  .. jag vet ju inte vad
ni igentligen tycker xD haha nu skrev jag smailis igen! ..
Jag har kommit på en saak :) att visst e rosa fiint?
att fårgen för ni som e tröga ! haha skoja ! asså meen tröga
saken .
nej usch nu e de jag som e trög ..
hemsk tanke haha ..
okej , tbx till de rosa xD
jag bara ÄLSKAR rosa .. hur fiiin och gulliig färg som helst !
Alla kan ha färgen :)
Gul e ju oxå en finfin färg den e så fiin så haha ..
Gul har varii min faBBo sen jag börja gilla färg :P
jah e bah lix Såo cool! :P<3
skrev till och med ett hjärta mot mej själv ..
Jävlar asså ..
Har fakktis inte så mycke mer att sää eller ja.. skriva :P

Cha bitches <33 ÄLSKAR er alla :)

Bah för jag har No life ;)


Jag fyller år om 25 DAGAR :P
Den 10:de MARS e de min
födelsedag ;)
14 ;D

Kommentarer
Postat av: idaah§

haha je den fäärgen e så cool.. rosa asså.. gul e osså cool men den rosa e messt ;SS , jag e inte hemma på din födelsedag ;(( men vad önskar du dej?? jag får ge dej nått innan...



possokraaum



idaah§

2010-02-15 @ 19:28:39
URL: http://idaajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0