:P

chacha .. idag e de den 27/2 - 10
Idag så ska jag åka till äh och bowla
med mina kusiner .. kulkul ;)
jag ska nog ta bussen till äh (stortorget)
och gå till södra utmarken .. kallllllt men
jag överlever nog xD
jag e hos pappa i Strövelstorp nu .. och där
går bussen rätt ofta så jag får se vilken jag tar :P
om jag hade varit i Utvälinge ( hos mamma) så
hade dom hämtat mej där ..
efter bowlingen så drar jag nog till mattis och
har skoj.. :P

Idag skulle jag igentligen på fotbollsträning
as tidigt ( kl. 10) . Men så när jag vaknade
(senare än 10) så sa pappa att han hade stått
och försökt väcka mej as länge .. men jag hade
hade inte vaknat ..
min hund hade till och med hoppat upp i sängen
och försökt väcka mej xD
man jag vakna inte för de xD
jjaa .. iaf sån e jag :)

nu e kl . 11. 26 och jag sitter här vid datan
och inte gör ett piss typ .. xD
jag ska inte bowla för äns kl. 3 typ .. jag vet
inte vilken buss jag ska ta .. jag måste typ
ringa mina kusiner .. men iaf så sitter jag här
och typ döör ! jag haer så jävla tradigt så jag dör !
ska nog ta och börja smsa lite :P Denna datan jag sitter
vid e världens SÄMSTA .. den e så javla seg så jag
att jag somnar snart! den e ju inte ny prc xD
men jag måste ju stå ut ! :( ..

vi hörs ;) <3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0