skola :(


Chaa . 
Nu sittter jag hät och har tiiep inget
att göra . Så jag bloggar lite .
De hade jag gjort ändå xD .
Men jag kan berätta att de e SKOLA
imon . fatta SKOla :o :( . 
De e första dan efter Jullovet, De e fredag och jag går i 3
timmar imon DE E JU CHILL :P .
Jag träffar oxå mina Kompisar .
De e ju oxå chill faktiskt . Man får
ju tänka lite på de possetiva ;P. men de
negativa får man ju häller inte glömma xD .
jag ska gå upp kl . 5 för att göta V mej .
jag ska fixa med kläder ,HÅret, Sminket .
med mera .
Som sagt så ska jag
gå upp kl . 5 och jag BÖRJAR kl . 8 .
( tio i 8 men de e inte så noga  ).
Ljust nu e kl . 23.36 och jag har tagit
Felicias Data xD . Bloggar mer imon <33


chadå bitches <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0