.

Då fick man en liten stund vid datan nu på morgenen, fast de va inte riktigt meningen (a)
Jag skulle varit på skolan nu.. men i morse skulle jag gå till bussen och de e en liten bit att gå, så va jag ute på den vägen ( inte framme vid hållplatsen) så körde bussjäveln förbi mej! Och jag gick hem och mamm sa att hon vägrade köra mej för det, de, de och de.. Så jag sitter här och väntar på att nästa buss (Den gula) . Jag hoppades prc på att jag skulle missa provet jag har idag i HKK, men de vet jag nu at jag inte gör -.- Jag kommer bara nårra minuter försent till den lektionen tror jag ---...---, de va ju inte vad jag ville, Tänkte va sjuk idag för de jävla provet mej de palla jag inte, aas tråkigt att bara sitta hemma när ingen annan kan hitta på nått.. plus att de e min mentor med de provet hhaha . Men nu måste jag gå och öva lite till på de äckliga provet ! puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0