.

Nu har jag prc kommit precis kommit hem från skolan, lamt som vanligt då ja, mår illa och har ont i huvet! jag tror att jag börjar bli åksjuk -.- . tråkigt men sant! ikväll ska jag till Camilla och My ( HEEELA fotbollslaget ska de! ) Då får vi veta våra roliga komentarer vi sagt på Laxacupen ;p Tror inte de finns en ändå komentar i den boken som jag sagt faktiskt xd VE faktikt inte vad som händer därhos Camilla och My men de får vi väl se ikväll.. Nu är de fredagoch de kan inte bli bättre! ;)<3


Nu har jag äntligen kommit från loppisen .
JAG JOBBA DÄR, JAG VAR TVUNGEN! 
de e bara för att jag går på fotboll där . 
Annars hade jag aldrig åkt till  Jonstorps loppis! ;O

Till idag sa har Maja, Olivia, Rebecka och Sara vatt hos mej!
de va jättekul att ha er här tjejer <3<3
jag har inga bilder från domma dagarna men de har säkert
de andra kolla då på MajasSaras, Rebeckas (olivia har ingen blogg) .
klicka bara på namnen så får ni se underbara bloggar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0